page_banner

A spesa di crianza di i zitelli cuntribuisce à u 30% di l'ingudu di a famiglia.Chì sò l'opportunità per u mercatu di quattru trilioni di mamma è zitellu?

Attualmente, a vuluntà generale di i Cinesi à avè figlioli hè in calata.I dati di Qipu mostranu chì, cumparatu cù 10 anni fà, u numeru di nascita di un zitellu hè diminuitu di 35,2%.Tuttavia, a dimensione di u mercatu maternale è infantile cuntinueghja à cresce, da 1,24 trilioni di yuan in 2012 à 4 trilioni di yuan in 2020.

Perchè ci hè un tali cuntrastu?

A pulitica precedente di dui zitelli hà ghjucatu un certu rolu, è a proporzione di "dui figlioli" trà a pupulazione di nascita hà aumentatu da 30% in 2013 à 50% in 2017. Inoltre, cù l'aumentu di l'ingudu di a famiglia è a nova generazione di ricerca di Baoma. di prudutti di puericultura high-di qualità, sti fattori sò stimulating u sviluppu di u mercatu mamma è zitellu.

Sicondu à dati cunsultazioni iResearch, u numeru di core matri e famiglie di u zitellu righjuntu 278 millioni in 2019. At prisente, a scala di pupulazione Pan mamma è zitellu in China hà trapassatu 210 millioni, a maiò parte di i quali sò ghjovani è assai educatu.

Oghje, u minibus hà da piglià un ochju à i novi tendenzi in u mercatu di cunsumu di mamma è di u zitellu à livellu trilione cun voi in cumminazione cù u Rapportu di ricerca nantu à i canali di cunsumu è di accessu à l'infurmazioni per a pupulazione di a mamma è di u zitellu in Cina.

Famiglia di mamma è zitellu in Cina

U 30% di u redditu di a famiglia hè spesu in cura di i zitelli

Perchè u mercatu di a mamma è di u zitellu pò cresce lisamente sottu a tendenza discendente di a natalità?Puderemu ancu fà un ochju à a spesa di baopa è Baoma nantu à i prudutti di a mamma è u zitellu in a prossima sessione.

Sicondu i dati di u 2021, a spesa tutale media di e mamme è i zitelli per l'educazione è l'educazione di i zitelli hè di 5262 yuan / mese, chì rapprisentanu u 20% - 30% di l'ingudu di a famiglia.

Paragunendu e diverse regioni, a diffarenza di u costu di cura di i zitelli hè più evidenti.E mamma è i zitelli in e cità di primu livellu passanu una media di 6593 yuan per mese nantu à i so figlioli;In u terzu livellu è sottu à e cità, u costu mediu mensile hè 3706 yuan.

Chì sò e mamme di tesoru in queste diverse regioni cumprà è attente ?

I dati dimustranu chì Baoma in i cità di u primu livellu presta più attenzione à i grandi prudutti di i zitelli è l'educazione iniziale è l'intrattenimentu;Baoma in i cità di u sicondu livellu presta più attenzione à e decisioni di cunsumu di l'assistenza medica è sanitaria, i ghjoculi è l'alimentariu;Baoma in e cità di livellu bassu sò più interessate à portà vestiti per i zitelli.

I prudutti di a mamma è u zitellu sò più raffinati

U potenziale cumpletu di i prudutti di cura di i zitelli

Attualmente, a classificazione di i prudutti materni è infantili hè più raffinata è ricca, è hè ancu suddivisa in quattru piste: prudutti di precipitazione, prudutti potenziali, prudutti solu necessarii è prudutti mainstream.

Qualessu tipu di prudutti pò piglià a guida in u mercatu di i cunsumatori materni è infantili?

Avemu da vede dialettu.Per esempiu, a dumanda di u mercatu di ghjoculi per i prudutti solu necessarii hè grande, ma a crescita hè lenta;Cum'è un pruduttu potenziale, a scala di u mercatu di i prudutti di cura di i zitelli hè chjuca, ma u spaziu di sviluppu hè grande.

Cum'è i diapers chì i zitelli ùn ponu campà senza, sò diventati i prudutti più equilibrati, cù una bona vendita è una crescita stabile.

Attualmente, da i prudutti acquistati recentemente da e mamme è i zitelli, l'alimentu / vestiti / usu hè sempre a categuria principale di cunsumu, cù una proporzione di compra di più di 80%.


Tempu di posta: 05-novembre-2021